Market samochodowy

1989 Lamborghini LOLA LC89

Ten wyjątkowy, 1989 Lamborghini LOLA LC89, bolid wyścigowy, napędzany legendarnym silnikiem V12, to niepowtarzalna okazja dla kolekcjonerów i miłośników motoryzacji.

1989 Lamborghini LOLA LC89 – Siła i brzmienie legendarnego silnika

W 1989 roku Lamborghini wszedł do Formuły 1. Mauro Forghieri, były inżynier Ferrari, zaprojektował silnik V12. Ten potężny 3.5-litrowy motor, znany jako Lamborghini LE3512, produkował od 600 do 750 koni mechanicznych. Jego dźwięk i osiągi wciąż robią wrażenie. Testowali go nawet Ayrton Senna i Mika Häkkinen, którzy chwalili moc i możliwości tego silnika.

1989 Lamborghini LOLA LC89 – Rarytas w świecie motorsportu

Model Lamborghini LC89 startował w sezonach Formuły 1 w 1989 i 1990. Kierowcy tacy jak Michele Alboreto, Éric Bernard, Philippe Alliot i Aguri Suzuki prowadzili ten samochód. To auto jest jednym z 16 egzemplarzy wyposażonych w silnik Lamborghini V12. To prawdziwy unikat w świecie motorsportu.

Lamborghini LOLA LC89– Wyjątkowy egzemplarz gotowy na nowego właściciela

Ten bolid to nie tylko samochód. To kawał historii Lamborghini. Jest wyjątkowy dla każdego kolekcjonera i fana tej marki. Jeśli marzysz o posiadaniu auta z Formuły 1, nie znajdziesz lepszej okazji.

Skontaktuj się z nami lub sprzedawcą – Unikat na wyciągnięcie ręki

Jeśli chcesz, abyśmy pomogli Ci w zakupie tego wyjątkowego Lamborghini, wypełnij poniższy formularz kontaktowy. Możesz też bezpośrednio skontaktować się ze sprzedawcą pod numerem +1 (305) 330-4665.

Więcej szczegółów o samochodzie znajdziesz tutaj: https://www.wearecurated.com/inventory/1989-lamborghini-lola-lc89#details.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko

O autorze

Mam 20 lat i jestem redaktorem naczelnym Corsa Classica oraz twórcą kanału Jazdajakmarzenie na TikToku, gdzie zgromadziłem już ponad 50 tysięcy obserwujących. Moja pasja do samochodów zaczęła się w wieku 5 lat i od tamtej pory nie przestaję zgłębiać świata motoryzacji – od największych wystaw jak Goodwood i Essen Motor Show po muzea samochodowe w całej Europie. Latami zbierałem modele aut od Autoart po CMC, ucząc się każdego detalu. Dziś tworzę treści, które przyciągają prawdziwych pasjonatów motoryzacji.