Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

2020s Nowości Supersamochody Tuning

820-konny Brabus Porsche 911 Turbo S

Brabus od lat kojarzy się z potężnymi, przerobionymi Mercedesami, ale tym razem tuner postanowił zaszaleć z nową marką – i na warsztat wjechało Brabus Porsche 911 Turbo S Cabriolet. Wydawałoby się, że seryjne 911 Turbo S z 650 KM i 800 Nm to już potężna maszyna, ale dla Brabusa to dopiero punkt wyjścia.

Brabus Porsche 911 Turbo S

820 KM – nowa era dla Brabusa?


Po solidnej kuracji wzmacniającej, Porsche 911 Turbo S zyskało 820 KM i 900 Nm. Rezultat? 0-100 km/h w 2,5 sekundy – to wynik, którym może się pochwalić Bugatti Chiron, a kosztuje znacznie więcej! Jakby tego było mało, Brabus dodał nowe sportowe sprężyn. Obniżają one nadwozie o 25 mm, co przekłada się na lepszą dynamikę i niższy środek ciężkości.

Brabus Porsche 911 Turbo S

Brabus Porsche 911 Turbo S: Nowy styl na drodze


Oczywiście, Brabus nie byłby sobą, gdyby nie dołożył trochę włókna węglowego tu i tam. Do tego nowe felgi – 21 cali z przodu i 22 cale z tyłu – sprawiają, że to Porsche nie tylko jeździ, ale i wygląda jak prawdziwy drapieżnik. W środku? Klasyka Brabusa: czarna skóra z czerwonymi akcentami.

Brabus Porsche 911 Turbo S wnętrze

Cena za to cudo? 405 tysięcy euro (czyli około 1,88 mln zł). To nie tylko tuning, to prawdziwa maszyna marzeń dla tych, którzy chcą połączyć legendarną moc Porsche z niepowtarzalnym stylem Brabusa.

Brabus Porsche 911 Turbo S

O autorze

Mam 20 lat i jestem redaktorem naczelnym Corsa Classica oraz twórcą kanału Jazdajakmarzenie na TikToku, gdzie zgromadziłem już ponad 50 tysięcy obserwujących. Moja pasja do samochodów zaczęła się w wieku 5 lat i od tamtej pory nie przestaję zgłębiać świata motoryzacji – od największych wystaw jak Goodwood i Essen Motor Show po muzea samochodowe w całej Europie. Latami zbierałem modele aut od Autoart po CMC, ucząc się każdego detalu. Dziś tworzę treści, które przyciągają prawdziwych pasjonatów motoryzacji.