2020s Made in germany Supersamochody Tuning

BRABUS Rocket GTS: Kosmiczna moc na drogach

Poznajcie BRABUS ROCKET GTS – pojazd, który łączy w sobie wszystko, co najdziksze i najbardziej luksusowe w świecie motoryzacji. Z karbonowym nadwoziem i potężnym napędem hybrydowym, ten shooting brake jest prawdziwą bestią na drodze.

Hybrydowa bestia: V8 i napęd elektryczny

BRABUS wyposażył ROCKET GTS w hybrydowy układ napędowy, który generuje łącznie 1000 KM mocy i 1820 Nm momentu obrotowego. Pod maską znajdziemy 4,5-litrowy silnik V8 biturbo o mocy 796 KM, a dodatkowy zastrzyk mocy zapewnia 204-konny silnik elektryczny. Dzięki temu potwór przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 2,6 sekundy, a prędkość maksymalna to oszałamiające 317 km/h.

Brabus Rocket GTS: Ryk diabła

Wydech w ROCKET GTS to coś, co można nazwać orkiestrą na sterydach. Dzięki aktywnemu systemowi wydechowemu możesz wybrać między subtelnym mrukiem na co dzień a pełnym rykiem V8, gdy chcesz wzbudzić respekt na drodze.

Brabus Rocket GTS Karbonowa dominacja

Nadwozie w pełni wykonane z karbonu nie tylko wygląda agresywnie, ale też obniża wagę pojazdu, zwiększając osiągi i stabilność. Specjalnie zaprojektowane aero komponenty, takie jak przedni zderzak i dyfuzor, pomagają utrzymać samochód stabilny przy prędkościach powyżej 300 km/h.

Sztuka rękodzieła i luksusu

Kabina to hołd dla najwyższej klasy rzemiosła. W środku znajdziesz ręcznie szytą skórę w kolorze grafitu oraz alcantarę na podsufitce i elementach deski rozdzielczej. Dodaj do tego subtelne przeszycia w stylu „Seashell Diamond” i wkomponowane akcenty karbonowe, a otrzymujesz wnętrze, które emanuje zarówno sportowym zacięciem, jak i elegancją.

Brabus Rocket GTS: Koła i zawieszenie

ROCKET jest osadzony na specjalnie zaprojektowanych kołach BRABUS Monoblock P „PLATINUM EDITION” z pięcioma ramionami i centralnym zamkiem. Każda felga posiada aero łopatki, które odprowadzają ciepło z hamulców, zapewniając lepsze chłodzenie.

Chcesz swojego ROCKET GTS? Ten wyścigowy król drogi jest dostępny na zamówienie, a każdy egzemplarz budowany jest według indywidualnych specyfikacji.

O autorze

Mam 20 lat i jestem redaktorem naczelnym Corsa Classica oraz twórcą kanału Jazdajakmarzenie na TikToku, gdzie zgromadziłem już ponad 50 tysięcy obserwujących. Moja pasja do samochodów zaczęła się w wieku 5 lat i od tamtej pory nie przestaję zgłębiać świata motoryzacji – od największych wystaw jak Goodwood i Essen Motor Show po muzea samochodowe w całej Europie. Latami zbierałem modele aut od Autoart po CMC, ucząc się każdego detalu. Dziś tworzę treści, które przyciągają prawdziwych pasjonatów motoryzacji.