TWR Supercat to zupełnie nowe wcielenie Jaguara XJ-S – niegrzeczne, brutalne i pełne charakteru. Połączenie klasycznego designu z lat 80. z nowoczesną inżynierią i surową mocą V12 czyni z niego samochód, który nie zamierza nikomu ustępować.
Nadwozie projektu Khyzyla Saleema łączy szerokie nadkola, boczne wydechy i agresywny splitter z funkcjonalnymi detalami aerodynamicznymi. Charakterystyczne dla XJ-S „flying buttresses” przekształcono w element poprawiający przepływ powietrza, współpracujący z nowym tylnym spojlerem. Inspiracje legendami takimi jak XJR-9 czy XJ220 są tu widoczne na pierwszy rzut oka.
Pod maską kryje się mocno zmodyfikowany 5,6-litrowy silnik V12 z doładowaniem, generujący ponad 650 KM i 700 Nm momentu obrotowego. Czerwone pole zaczyna się przy 7,750 obr./min, a 1,500 kg wagi zapewnia osiągi jak w Astonie Martinie Vantage. Sześciobiegowa manualna skrzynia, adaptacyjne zawieszenie i napęd na tył sprawiają, że Supercat to gratka dla fanów dynamicznej jazdy.
Powstanie jedynie 88 egzemplarzy TWR Supercat w nawiązaniu do zwycięstwa TWR w Le Mans w 1988 roku. Cena? 1,430,000 zł netto, a do tego trzeba doliczyć koszt auta-dawcy.