2020s Made in germany Tuning

BRABUS CRAWLER: Gotowy na Pustynne Ekstremy

BRABUS Crawler otwiera nową erę w świecie off-roadu – jest duży, potężny i zbudowany, by zdobywać najtrudniejsze tereny. Stworzony na unikalnym podwoziu i wyposażony w karbonową konstrukcję z rurek, ten model to prawdziwa maszyna wyścigowa dla miłośników przygód, którzy nie boją się granic. 900-konny V8 biturbo BRABUS Rocket pozwala mu na przyspieszenie do 100 km/h w 3,4 sekundy, osiągając maksymalnie 160 km/h.

BRABUS CRAWLER: Niezwykły design

Crawler nie jest typowym BRABUS-em – nie znajdziesz tu drzwi ani okien. Karoseria z karbonu i specjalny dach zapewniają bezpieczeństwo i ochronę przed słońcem. Ogromny, czerwony stelaż z rurek oraz aerodynamiczny tylny spojler w stylu BRABUS nadają mu agresywny wygląd, idealny na pustynne wyścigi.

Moc i Dźwięk na Maksimum

Silnik 4.5L V8 biturbo dostarcza niezapomnianych wrażeń dzięki aktywnemu wydechowi BRABUS. Brzmi jak orkiestra na sterydach, ale też zwiększa moc przez redukcję przeciwciśnienia spalin. Crawler jest gotowy na ekstremalne warunki, a jego napęd 4×4 pozwala na bezproblemowe poruszanie się po wydmach i skalistych terenach.

BRABUS CRAWLER: Podwozie i zawieszenie – Gotowy na każdy teren

Crawler stoi na specjalnie zaprojektowanych 20-calowych felgach Monoblock HD. Do tego na amortyzatorach z pełną regulacją, które zapewniają imponujący prześwit 53 cm. To idealne rozwiązanie na każde wyzwanie, od pustynnych wydm po trudne górskie szlaki.

BRABUS CRAWLER: Wnętrze na wysokim poziomie

W środku znajdziesz wygodne, karbonowe fotele wyścigowe, obszyte czerwonym materiałem TechFX, który wytrzymuje nawet intensywne promienie słoneczne. W Crawlerze zamontowano GPS i system interkomu, umożliwiający komunikację między załogą przez słuchawki zainstalowane w karbonowych kaskach BRABUS.

Crawler to wyjątkowy pojazd, stworzony z myślą o tych, którzy poszukują ekstremalnych wrażeń.

O autorze

Mam 20 lat i jestem redaktorem naczelnym Corsa Classica oraz twórcą kanału Jazdajakmarzenie na TikToku, gdzie zgromadziłem już ponad 50 tysięcy obserwujących. Moja pasja do samochodów zaczęła się w wieku 5 lat i od tamtej pory nie przestaję zgłębiać świata motoryzacji – od największych wystaw jak Goodwood i Essen Motor Show po muzea samochodowe w całej Europie. Latami zbierałem modele aut od Autoart po CMC, ucząc się każdego detalu. Dziś tworzę treści, które przyciągają prawdziwych pasjonatów motoryzacji.