2020s hypercars Made in germany Supersamochody

Gemballa Marsien

Marc Philipp Gemballa Marsien, inspirowany przekręconym francuskim słowem „Marsjanin”, to nowy projekt Marc Philippa Gemballi, syna założyciela firmy tuningowej Gemballa, Uwe Gemballi. Nowa firma działa niezależnie od Gemballa GmbH, która funkcjonuje od 2010 roku pod nowym kierownictwem.

Gemballa Marsien

Współpraca z Gigantami

Gemballa Marsien to pierwszy model nowej firmy. Opracowany we współpracy z Ruf Automobile (silnik), KW Automotive (zawieszenie) i Akrapovic (układ wydechowy), bazuje na najnowszym Porsche 911 Turbo S generacji 992. Ten pojazd standardowo oferuje 650 KM.

Moc i Osiągi

Dzięki Ruf Automobile i Akrapovic, podwójnie turbodoładowany silnik bokser o pojemności 3,6 litra generuje co najmniej 730 KM i 930 Nm momentu obrotowego. Opcjonalnie dostępne są nowe turbosprężarki i przeprogramowane ECU, które podnoszą moc do 830 KM. Osiągi są imponujące: 0-100 km/h w 2,6 sekundy i maksymalna prędkość 330 km/h.

Gemballa Marsien

Innowacyjna Konstrukcja

Marsien otrzymał nową karoserię z panelami z włókna węglowego oraz LED-owe światła tylne, zaprojektowane przez Alana Derosiera. Pojazd wyposażono w niezależne zawieszenie z adaptacyjnymi amortyzatorami i regulacją prześwitu do 25 cm. Aluminiowe felgi z oponami Michelin Ultra High Performance podkreślają jego wszechstronność.

Gemballa Marsien tył

Cena i Dostępność

Cena Gemballa Marsien wynosi 495 tysięcy euro. ALE to jest cena: bez podatków, opłat lokalnych, kosztów dostarczenia, dodatkowego wyposażenia oraz bazowego Porsche 911 Turbo S. Większość egzemplarzy zarezerwowano przed premierą, co świadczy o ogromnym zainteresowaniu.

Podsumowanie

Gemballa Marsien to prawdziwa rewolucja w świecie off-roadu, łącząca niezrównane osiągi z luksusem i nowoczesnymi technologiami. Ten model z pewnością przyciągnie uwagę najbardziej wymagających entuzjastów motoryzacji. Oferuje on niezapomniane wrażenia z jazdy zarówno na asfalcie, jak i w trudnym terenie.

Gemballa Marsien

O autorze

Mam 20 lat i jestem redaktorem naczelnym Corsa Classica oraz twórcą kanału Jazdajakmarzenie na TikToku, gdzie zgromadziłem już ponad 50 tysięcy obserwujących. Moja pasja do samochodów zaczęła się w wieku 5 lat i od tamtej pory nie przestaję zgłębiać świata motoryzacji – od największych wystaw jak Goodwood i Essen Motor Show po muzea samochodowe w całej Europie. Latami zbierałem modele aut od Autoart po CMC, ucząc się każdego detalu. Dziś tworzę treści, które przyciągają prawdziwych pasjonatów motoryzacji.