Maserati GT2 Stradale to najpotężniejsze drogowe Maserati, jakie możesz kupić. Oparte na wyścigowym modelu GT2, to auto jest prawdziwą bestią. Wyposażone w silnik V6 Nettuno z podwójnym turbodoładowaniem, generuje imponujące 631 KM.
Aerodynamika i Agresywny Design Maserati GT2 Stradale
Zewnętrznie GT2 Stradale zachowuje większość aerodynamicznych ulepszeń z wersji wyścigowej. W tym większe wloty powietrza, otwory w masce i nadkolach oraz ogromne tylne skrzydło GT2. Karbonowe elementy, takie jak skrzydło czy klapy na masce, dodają autu agresji. Jeśli to za mało, możesz wybrać opcję karbonowego dachu, zderzaków i progów.
Wnętrze: Połączenie Luksusu i Wyścigowej Techniki
Wnętrze GT2 Stradale to mieszanka wyścigowego ducha i luksusu. Znajdziesz tu odsłonięte włókno węglowe, Alcantarę oraz matowe powierzchnie, które eliminują odblaski. Kierownica jest grubsza niż w modelu MC20, a przyciski są rozmieszczone tak, aby wszystko było w zasięgu ręki. Na środku znajduje się 10,25-calowy wyświetlacz. Standardowy system audio to sześć głośników, ale dostępny jest również zestaw 12-głośnikowy dla miłośników muzyki.
Fotele i Komfort Jazdy
Fotele w GT2 Stradale zaprojektowano specjalnie dla tego modelu. Wykonano je z karbonu, z piankowymi wstawkami, i oferowane są w dwóch rozmiarach. Możesz je ręcznie regulować, aby obniżyć pozycję siedzenia, co poprawia rozkład masy. Opcjonalny tylny pałąk umożliwia montaż czteropunktowych pasów wyścigowych. Jeśli preferujesz większy komfort, Maserati oferuje mniej agresywne fotele sportowe.
Osiągi i Dynamika Maserati GT2 Stradale
Pod maską GT2 Stradale znajduje się 3-litrowy silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem, który dostarcza 631 KM przy 7500 obr./min i 720 Nm momentu obrotowego. Dzięki modyfikacjom układu wydechowego i dostrojeniu, auto przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 2,8 sekundy. Jego prędkość maksymalna wynosi 324 km/h.
Stabilność i Zaawansowane Technologie Maserati GT2 Stradale
GT2 Stradale to nie tylko proste linie. To samochód stworzony do pokonywania zakrętów. Zawieszenie z wersji wyścigowej i elementy aerodynamiczne generują do 500 kg docisku. Dzięki temu auto jest niesamowicie stabilne. Tryb Corsa ustawia wszystko na tor, a pakiet Performance Pack z trybem Corsa Evo pozwala na jeszcze większą personalizację ustawień.
Debiut i Dostępność Maserati GT2 Stradale
Maserati GT2 Stradale zadebiutował na Monterey Car Week. Maserati nie zdradziło jeszcze ceny ani dostępności. Jednak jeśli musisz pytać o cenę, prawdopodobnie to auto nie jest dla ciebie.