2010s Made in Uk Supersamochody Testy

Recenzja: Aston Martin V8 Vantage S

V8 Vantage, wprowadzony na rynek w 2005 roku, jest klasykiem, który nie boi się trzymać swoich korzeni. Choć często był w cieniu nowocześniejszych konkurentów, dzisiaj jego staromodny urok i styl przyciągają jeszcze większą uwagę. Wersja Aston Martin V8 Vantage S z 2011 roku stanowi doskonałe połączenie tradycji i sportowego ducha.

Perfekcyjna Harmonia Mocy i Stylu

Z 4,7-litrowym silnikiem V8 o mocy 430 KM, Vantage S oferuje harmonijne połączenie osiągów, rozmiaru i przyczepności. Choć nie jest najnowszym superautem na rynku, jego charakter i dynamika są niepodważalne. Model S, lepiej dostosowany do jazdy po drogach niż na torze, zachwyca precyzyjnym układem kierowniczym i doskonałym zawieszeniem. Jego silnik V8 nie tylko brzmi wspaniale, ale również dostarcza moc w sposób płynny i kontrolowany.

Aston Martin V8 Vantage S

Wartość na Rynku Aston Martin V8 Vantage S

Vantage, dzięki swojemu długiemu cyklowi produkcyjnemu, jest dostępny w różnych cenach na rynku wtórnym. Unikać należy egzemplarzy o dużym przebiegu, a najlepszym wyborem jest wersja S, która oferuje dodatkową moc i dynamiczne ulepszenia, w tym większe hamulce i szybszy układ kierowniczy. Z ceną zaczynającą się od około 40 000 funtów, wersja S stanowi świetną inwestycję. Dla tych, którzy chcą więcej, edycja N430 inspirowana motorsportem jest idealna, oferując wyjątkowe akcenty i rzadkość.

Technologia i Komfort Aston Martin V8 Vantage S

Modele po 2016 roku wyposażone są w nowoczesną deskę rozdzielczą inspirowaną modelem Vanquish, z bardziej eleganckim systemem informacyjno-rozrywkowym. Zarówno manualna, jak i automatyczna skrzynia biegów zapewniają dynamiczne i angażujące wrażenia z jazdy.

Aston Martin V8 Vantage S wnętrze

Solidność i Wydajność

Vantage S, przy odpowiedniej konserwacji, okazuje się niezawodny. Silnik i skrzynie biegów są trwałe, a aluminiowe podwozie odporne na rdzę. To auto, które mimo upływu lat, nadal dostarcza emocji i radości z jazdy.

O autorze

Mam 20 lat i jestem redaktorem naczelnym Corsa Classica oraz twórcą kanału Jazdajakmarzenie na TikToku, gdzie zgromadziłem już ponad 50 tysięcy obserwujących. Moja pasja do samochodów zaczęła się w wieku 5 lat i od tamtej pory nie przestaję zgłębiać świata motoryzacji – od największych wystaw jak Goodwood i Essen Motor Show po muzea samochodowe w całej Europie. Latami zbierałem modele aut od Autoart po CMC, ucząc się każdego detalu. Dziś tworzę treści, które przyciągają prawdziwych pasjonatów motoryzacji.