Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

2020s Testy

Recenzja: Ford Mustang Bullitt

Ford Mustang Bullitt z okazji 50-lecia filmu „Bullitt” to nie tylko samochód – to prawdziwe kino na kółkach. Jego ręczna skrzynia biegów i brzmienie wolnossącego V8 zapewniają emocje, które przenoszą cię w świat Steve’a McQueena.

Ford przyspiesza w 4,6 sekundy od 0 do 100 km/h, natomiast spalanie może sięgać 13 l/100 km w mieście, a poza nim wynosi nawet 9 l.

Mustang Bullitt przyciąga wyglądem: zielony lakier „Zielony Montana”, czarne felgi i emblematy z celownikiem. Ręczna skrzynia biegów jest prawdziwą gwiazdą – wymaga siły, ale jej precyzyjny skok jest satysfakcjonujący. Automatyczny międzygaz można włączyć lub wyłączyć, co wpływa na zużycie paliwa. W deszczu warto włączyć tryb „mokry”, by uniknąć poślizgu.

Prowadzenie Mustanga to uczta dla zmysłów. Wkręcanie silnika do 7,5 tys. obrotów i przyspieszenie do 135 km/h to czysta przyjemność. Choć nie osiągnęliśmy fabrycznego czasu przyspieszenia, wrażenia są wyjątkowe. Mustang Bullitt nie jest idealny do szybkiej jazdy w zakrętach, ale jego charakter pozwala cieszyć się wolniejszą jazdą.

Regulowane zawieszenie MagneRide (za 8500 zł) nie uspokaja całkowicie tylnej osi, ale Mustang Bullitt jest dobrze wyposażony i tylko o 12 500 zł droższy od standardowego GT. Jeśli szukasz ostatniego wolnossącego V8 z manualną skrzynią, Ford Mustang Bullitt jest dla Ciebie.

O autorze

Mam 20 lat i jestem redaktorem naczelnym Corsa Classica oraz twórcą kanału Jazdajakmarzenie na TikToku, gdzie zgromadziłem już ponad 50 tysięcy obserwujących. Moja pasja do samochodów zaczęła się w wieku 5 lat i od tamtej pory nie przestaję zgłębiać świata motoryzacji – od największych wystaw jak Goodwood i Essen Motor Show po muzea samochodowe w całej Europie. Latami zbierałem modele aut od Autoart po CMC, ucząc się każdego detalu. Dziś tworzę treści, które przyciągają prawdziwych pasjonatów motoryzacji.